VILKÅR VEDR. KØB AF PRODUKTER I WEBSHOP

(Se længere nede for vilkår ved køb af event/retreat/rejse, samt generelle betingelser)

Betaling
my era modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

my era bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
my era sender varer alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Vi sender med postnord eller GLS

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

my era dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

my era
Danasvej 39 2. TV
1910 Frederiksberg C

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på hello@myera.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hello@myera.dk

FIRMAOPLYSNINGER
MY ERA
Danasvej 39 2.TV

1910 Frederiksberg C
Danmark

CVR: DK-33820178

Reg.no. 3409 / Account no. 10977347 / SWIFT: DABADKKK / IBAN: DK4530000010977347
Bank: Danske Bank

Telefon: +45 22959151
Email: hello@myera.dk
website: www.myera.dk

EJER: Line Pihl Dalbøl

VILKÅR VEDR. BOOKING AF PLADS PÅ OPHOLD/EVENT/RETREAT

Har du booket en plads på en af vores rejser/retreats eller events gennem my era og har  du accepteret vores vilkår og betingelser, så betragter vi, at du er enig i vores vilkår og betingelser, hvorfor nedenstående er gældende.

Det er derfor vigtigt, at du læser disse vilkår og betingelser grundigt igennem før du booker. Ligeledes går vi altid ud fra at du grundigt har læst rejse/eventbeskrivelserne igennem på vores website.

PRIVATLIVSPOLITIK
Når du booker en rejse, forespørger på en brochure eller tilmelder dig vores nyhedsbrev, så har my era brug for dine data. Dine persondata håndteres omhyggeligt af my era og dine oplysninger vil ikke blive leveret til tredjepart.

PRISER
my era arbejder med varierende priser, der er baseret på udbud og efterspørgsel. Dette betyder undertiden, at den rejse/retreat/event, du booker plads på, vil blive billigere eller måske dyrere på et senere tidspunkt. Derudover arbejder vi ofte med last minute offers og tilbud. Det betyder, at priserne kan svinge i løbet af sæsonen. De nuværende priser kan findes på www.myera.dk . Skulle prisen blive billigere, er my era ikke forpligtet til at kompensere dig.

BOOKING & BETALING
I det øjeblik du har bekræftet og booket en plads på rejse/retreat/event, det vil sige givet os alle dine oplysninger og accepteret vores vilkår og betingelserne, ser my era dette som en definitiv reservation.

ANSVAR VED GRUPPEBOOKINGER
Den person, der booker pladserne på opholdet eller eventet, er solidarisk ansvarlig for alle de bookinger han/hun foretager sig. Også når han/hun foretager en fælles reservation for andre personer.

ÆNDRINGER OG OMBOOKING
Efter booking kan du ændre (ombooke) din booking af rejse/event eller retreat til en af vores andre ture/events i op til 60 dage før afrejse. (Hvis den ønskede ændring er mulig). Ved eventuel ombooking af ophold, vil der blive opkrævet et ekstra gebyr på DKK 95, plus eventuelle ekstra omkostninger på grund af ændringen.

AFLYSNING
Afbestilling af rejse/event eller retreat skal indberettes, skriftligt eller via e-mail. Bemærk venligst, at en afbestilling aldrig kan foretages omkostningsfrit. Det er derfor vigtigt, at du har købt en rejse afbestillingsforsikring, der dækker eventuel sygdom og at du har en gyldig grund. my era forsøger altid at finde en passende løsning, men kan ikke holdes ansvarlig for din aflysning, samt de omkostninger, der følger med dette.

AFLYSNING AF REJSE/EVENT ELLER RETREAT AFHOLDT AF MY ERA
Bemærk venligst, at nogle af vores ture kræver et minimum antal deltagere for at kunne blive afholdt. Se rejsebeskrivelserne. Indtil 2 måneder før afrejse eller afholdelse kan et event eller en rejse derfor blive annulleret eller flyttet, såfremt det fremgår af rejsebeskrivelsen, at turen kræver en minimumsdeltagelse. Husk det!

BETALING AF REJSER TIL UDLANDET
Skal ske til vores tekniske samarbejdspartner. Bering Rejser – www.beringrejser.dk 

Rejser booket og betalt gennem Bering Rejser er dækket af rejsegarantifonden, se hvilke fordele det medfører for dig : https://www.beringrejser.dk/rgf-og-ansvar/

Find rejsebeksrivelsen på www.beringrejser.dk og book/betal rejsen her.

BETALING AF EVENTS, RETREATS & OPHOLD I DK

Skal ske direkte til my era.

BETINGELSER VED SINGLE ELLER DELT VÆRELSE
De betingelser, der gælder på et fælles eller enkeltværelse, er om muligt angivet i rejsen. Læs dem grundigt. Er du single rejsende på en tur der f.eks. kun tilbyder dobbelt eller deleværelser, vil vi sørge for, at du bliver indlogeret på et værelse med en eller flere personer af samme køn.

REJSEDOKUMENTER
Såfremt den fulde betaling er modtaget, vil du 7 dage før afrejse modtage rejsedokumenter, samt alle nødvendige informationer omkring rejsen. Vi sender dig disse oplysninger på mail.
Det er dit eget ansvar at kontrollere information og ændringer på egne bookede flybilletter for nøjagtighed. Ligesom du skal informere os om, hvis der er ændringer til dit fly i forhold til ankomst og eventuel aftale om afhentning i lufthavn. Hvis du modtager nogle dokumenter fra os på noget du ikke har booket, så kontakt hurtigst muligt my era.

PERSONLIGE REJSEDOKUMENTER

Det er ikke tilladt at rejse med et (næsten) udgået pas eller identitetskort. Hvis du har brug for visum til et af rejsemålene, skal du selv sørge for dette. Det er altid dit eget ansvar, at have de rette rejsedokumenter på plads. My era kan ikke holdes ansvarlig for dette.  

SKADER OG ANSVAR
Som deltager på vores rejser/retreats/events er du altid selv ansvarlig for eventuelle skader forårsaget af organisators materialer, samt skader forårsaget af tredjepart. Deltagere er til enhver tid selv ansvarlige for skader forårsaget af lokaler, eksisterende beplantninger eller møbler i ejendommen.

DELTAGELSE PÅ EGEN RISIKO
Som deltager skal du være bekendt med de risici som vores aktiviteter og rejser kan indebære. Deltagelse sker udelukkende på egen risiko. Deltageren erklærer ved at acceptere denne erklæring, at organisator ikke kan være ansvarlig for erstatning i nogen form og uanset årsag. Deltagelse i undervisningspakker kan kun ske, hvis en erklæring er underskrevet ved deltagers ankomst.

MAD & ALLERGENER

Det er deltagers eget ansvar at oplyse om eventuelle allergener og allegier i forhold til mad og omgivelser. My era og rejseorganisator kan ikke holdes ansvarlig for udbrud, skader eller indlæggelser, såfremt dette ikke er blevet oplyst og taget til efterretning på forhånd.

UTILFREDSHED ELLER KLAGER
Har du nogen klager over en rejse/retreat/event/ophold, er du f.eks. utilfreds med din indlogering, skal du straks rapportere dette til my era’s repræsentation på stedet. Eller kontakte vores hovedkontor, så der kan tages øjeblikkelig handling. Når du er vendt hjem igen er det ofte for sent for os at gøre noget ved det.


EKSKLUSION FRA REJSE ELLER EVENT
Ved dårlig opførsel, misbrug eller manglende overholdelse af instruktioner fra my era kan deltageren blive udelukket fra yderligere deltagelse i rejsen uden tilbagebetaling af billetprisen.

GENERELLE BETINGELSER

OPHAVSRET
Ophavsret 2018 – my era. Intet på my era’s hjemmeside må kopieres, gengives og / eller udgives ved tryk, fotokopiering, mikrofilm eller på nogen måde deles uden forudgående skriftlig tilladelse fra my era.

PUBLICERING & ANNONCER
Billeder, kort og information bliver bl.a. leveret af vores partnere, turistkontorer og professionelle fotografer. Billeder på websitet kan derfor variere en lille smule, da vi f.eks. ikke fremviser billeder samtlige værelser og lokations på et givent opholdssted. My era er ikke ansvarlig for dette. Fejl i brochure, rejseplan og annoncer vil altid blive rettet med det samme så du altid kan finde den opdaterede og korrekte information på vores website.